3 Eylül 2015 Perşembe

BATTANİYE HEDİYE EDİYORUZ! Var mısınız?


Merhabalar herkese! 💐 

Uzun zamandır yazamıyorum! Belli sebeplerim var kendime göre, yaşadıklarım, kayıplarım var çok acı .. Bunları sizinle ilk etapta paylaşmayı düşünmüştüm ama tekrar tekrar aynı acıları yaşamak daha da acı.. 

Neyse konumuz bu değil.. 

Dün tüm sosyal ağlarda içimizi parçalayan, yürek dağlayan ve gözümün önünden bir ömür boyu asla silinmeyecek o fotoğraf ve paylaşımlardan sonra elimizin uzanabildiği yere kadar da olsa birşeyler yapanlara destek vermek istedim. 😓 

🚸Sizden mümkünse bu paylaşımımı sosyal ağlarınızdan paylaşmanızı,repost etmenizi rica ediyorum. ♻️

 Canım arkadaşım @atolye3elma'nın ve kendisinin gönlü güzel bir kardeşi,arkadaşı vasıtasıyla,önceden irtibat kurdukları ve maddi durumu iyi olmayan hanımların doğum yaptığı bir doğumevine,bebek battaniyesi örmeye karar vermişler! ✂️📍📍 Ördüklerimizi _eğer güvenirseniz_  kendilerine göndereceğiz. (Örneğin benim örmeye pek vaktim olamayacağımdan ben yumuş yumuş sağlıklı kumaşlardan elimden geldiğince süsleyerek dikmeyi planladım.)
Bitince dm ile verecekleri adrese göndereceğiz. Topluca bir yıkayıp, düzenleyip, tek kargoyla doğum evine ulaştıracaklar! 

Mail yoluyla ulaşmak için : atolyeelma@gmail.com 

@atolye3elma herkesin ucundan da olsa katılabileceği böyle güzel bir imkan sağladığınız için çok teşekkür ederim! 

Miray ❤️ #baby #babyblanket #blanket #handmadewithlove #need #weneedhelp #weneedlove #weneedpeace #weneedchildren 🇹🇷

Görüşmek üzere.. 
SEVGİLER! 

2 yorum:

  1. Örgü örebilme gibi bir yeteneğim olsa, kesinlikle katılmak isteyeceğim bir etkinlik.
    Duyarlılığınız insanı mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza Hanım çok teşekkürler! Elimizden geldiğince birbirimize destek olmalıyız.. :)
      Bu arada sadece örgü değil,yapabileceğimiz her şekilde battaniye hazırlıyoruz. Hazır alıp gönderenler bile var. Sevgiler! :)

      Sil