5 Mayıs 2011 Perşembe

Yeni Bir Hayat ve Yeni Umutlar !

Yeni evime alışmaya çalışırken, saatlerin nasıl geçtiğini farketmez oldum.Saatlerce mutfakta ya da herhangi bir odada kalabiliyorum..Ama güzel bir tepsi boyuyorum,onuda söyleyeyim!


Uzun zamandır yapmaktan zevk aldığım ve görünümlerini de beğendiğim mamalarımı fotoğraflıyorum.(Yaldızlı davetiyenin böylesi!)
Dostlarımla birlikte olmaktan çok mutlu oluyorum..
(Sizleri de beklerim!)Dostlarım evime daha sık gelsinler diye çekip gönderdiğim "pişirdiklerim" albümümden bazı fotoğraflarımı sizlerle paylaşıyorum.Umarım hamileler bana kızmaz  :S   Ama yakınımdalarsa hemen yapıp gönderebilirim .. ;)))    Sevgiler..


Tiramisu

Haşhaşlı Çörek

Muffin

Elmalı tarçınlı tart
                                   

Vişne-Çilek püreli cheesecake

İrmikli-Cevizli Şekerpare

Profiterol

Elma Muhallebili Kapalı Tart

İncirli Cevizli Kek

Damla Çikolatalı Kurabiye



Patlıcan-Biber-Havuç Kızartma

Rus Salatası

Közlenmiş Kırmızı Biber Salatası



Ispanaklı rulolar



Bu da soframdan bir görünüş




                                  Kucak dolusu sevgiler! Tekrar buluşmak dileğiyle hoşçakalın ! ;)))

2 yorum:

  1. Menudo banquete,que buena pinta tiena todo.Me invitas?Jajajaja.
    Te espero en mi blog,serás bienvenida.Un abrazo.

    YanıtlaSil
  2. Estimado Conchi..
    Estoy muy feliz por mí, mirándome.Muchas Gracias!
    Yo, por supuesto, invitar.Bienvenido a Turquía. ;)
    Un abrazo! Adios!

    (Espero poder escribir.) :D

    YanıtlaSil