4 Haziran 2011 Cumartesi

SONUNDA YEMEK MASAMI DA BİTİRDİM ..

Merhabalar! 

Hatıralar! Benim için çok ama çok önemli..Çooook eskiden bu masada eşim ve ailesi yıllarca ne kahvaltılar hazırladılar, okula, işe gitmeden.. Ne akşam yemekleri, ne iftarlar hazırladılar dostlarla akrabalarla, ne çaylar yudumladılar Kayınvalidemin muhteşem Boşnak böreği ve kısırıyla.. Bu masanın onlarla olan son zamanlarına bende yetiştim.. Ne anılar var bu masanın üzerinde tüm yapılanlarla, ne anılar var bu masanın altında ( çocukken masanın altına girmemiş,hayaller kurup,oyunlar oynamamış kimse yoktur! ;)   ) Daha neleeeeerrrrrr..,nelerr...!

Ben de anılara geçit verdim ve yeniledim! 

(Orjinalinin yüzüne bakılamayacak duruma gelmişti.)



Üzeri formikaydı


Formika boyanmayacağı için Ahmet ustaya gittim ve ölçülerime göre artıkları değerlendirerek, ince mdf kontraplaklardan plakalar kestik.

Yapıştımasını ve çivilemesini bitirdim.
Macunladım
Boyanacak hale geldi..











Olmaz diyenler bile çok şaşırdılar görünce! Umarım sizlerde beğenir ve yorumlarsınız beni ve masamı..


Sizlerde bu anı yüklü masanın anılarından biri daha olmak istemez misiniz ?
;)

Bu kadar yaşanan özel anlardan sonra uğraşıma değdi diye düşünüyorum!

Sevgiler!

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım. Buraya da yazayım dedim:) Neyle vernikledin bu masayı? Korumaya almak lazım, daha ne anılar yaşanacak bu masa başında kim bilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pericim..Kusura bakma cevap yazmayı unutmuşum.. ;) Masamı sentetik mat vernikle vernikledim..;) Aynen aynen,kimler daha ne kadar çok yemek yiyecek ;))) SEVGİLER!

      Sil
  2. sana ne denilebilir ki hayranlıkla izliyoruz.....Walla böyle formatta bi yarışma yapılmalı jüri olmalısın ..Halime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım benim çok teşekkür ederim..Sevgiler! ;)))

      Sil
  3. Ben de çok severim eski anıları tazeleyerek yenilemeyi ama bilgisizliğimden ahşaplara henüz kalkışabilmiş değilim. Biraz daha açıklayıcı olabilirsen belki ben de deneyebilirim.
    Masa çok güze ve takdire şayan.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Evet evet çok hoş oluyor gerçekten..Kendiniz yapmayı düşünürseniz sormak istediğiniz ne varsa ben yardımcı olmaya hazırım,yok ben yapamam dersenizde bana gönderebilirsiniz..Beğenmenize sevindim..tEŞEKKÜR EDERİM..
    SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  5. :) Sevgili Miray; Yok yok göndermem :P Ben de uğraşmayı seviyorum çünkü ve bundan bir numara küçük bir masa bakınıyorum sağda solda.
    Yanıt için teşekkür ediyorum. Bu macun nasıl bir şey ve nerede satılır? Beyaz boya astar dediğiniz türden mi? Bu işi bilmiyorum, Meral abla ve nestug'dan heves ettim:) Senin yenilemelerini de çok beğendim. Ellerine sağlık.
    Böyle iyileştirilecek bir masa bulduğumda haber veririm; mutlaka soru da sorarım.
    Kolay gelsin ve tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de uğraşmak çok zevkli ;) Macun nalburlarda satılan ahşapmacunu renkleri de var,ben beyazını bulamamıştım o gün..Beyaz boya akrilik hobi boyası..Heves etmeniz de ne kadar güzel ;) ..Teşekkür ederim. Ben kendime yeni bir ev hazırlarken yenilediklerimi fotoğrafladım ;))) Hepsini kullanıyorum yani şu an :D
      Yenilemeye de getirilen ürünler oldukça da yayınlamaya devam edeceğim..Rica ederim ne demek,her zaman burada olduğum sürece soru sorabilirsiniz ;) Bildiğim ve denediğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım..SEVGİLER!

      Sil