2 Mayıs 2012 Çarşamba

HOŞGELDİN CEREN BEBEK !!! ( ODA AKSESUARLARIMIZ )


Merhabalar !

Bir önceki paylaşımım da Ceren'in yatak takımlarını tasarlayıp dikmiştim..(Eğer görmediyseniz, TIK layabilirsiniz..  ;)    )
Ceren bebeğin odasının aksesuarlarını da hazırlarken inanın içim açıldı..Daha 2 adet bakım ürünleri kutusu var,şu an elimde bitirmek üzereyim.. Aksesuarlarımızı süslerken bazı parçaları ben kestim..İlk fotoğrafta biraz ayrıntılı görebilirsiniz..



Lohusa şerbeti tepsisi..Temel ustam sağolsun,başka bir ürünün tekerleklerinden verdi..Ben de monte ettim.( Bundan sonra da bu tepsiden istenirse bizim için seri üretime geçecek ;)..) Kalbi de ahşaptan kesip,matkapla delerek tepsiden telle sallandırdım ..İçerisine konacak olan bardaklarda çok süslüydü o nedenle sade bir şerbet tepsisi yapmaya özen gösterdim.


Hastanede bebeği görmeye gelen misafirler için içine özel olarak yazılar yazılmış olan kitap aralarını ve çocuklar için de süslü kalemleri bu tepside sergileyip ikram etmişler,ben gittiğimde de aynı şekilde devam ediyorlardı..Hatta Ayşe Hanım ürünlerimizi görmek için diğer bölümlerdeki doktorların bile odaya geldiğini söyledi..Çok mutlu oldum..  ;)

Bebek şekerlerimiz için de Annemiz son an da kızak olmasına karar verdi..Ben de ahşaptan kestiğim kedileri hoşuma giden yerlere monte ettim..







İlk fotoğrafta gördüğünüz elbise figürünün bitmiş hali..Kapı süsü olarak Çizip,kestim.. Son olarak uygun bulduğum metal objelerle süsledim..En kısa zamanda kendi yatak odama da yapmalıyım..Çünkü benim odam da toz pembe ;)


Bu da benim meşhur kuşyuvasından tasarladığım abajurumuz..Önceki kayıtlarımda farklı desen ve başlıklarla olanlarını görebilirsiniz..Ceren'in odasına uygun renkleri seçerek,yatak takımında kullandığım minik çiçekli kumaşla başlığı giydirdim..



Öyle hevesliler ki, ürünleri götürdüğüm an babamız hemen tavan aydınlatmamızı monte etti..O nedenle aşağıda ayrıntılı fotoğrafımız yok :D .. Ama yine fena olmadı sanırım..Akşaptan kesip bir tarafına kedilerden,diğer tarafına da güllü-kalpli peçeteden dekupe ettiğim kalpleri, telle sallandırdım..

Gelelim süslü anneannenin bir siparişine daha;
Ayşe Hanım'ın kızı geçtiğimiz yıl evlendi ve perdeleri yepyeni..Bebek odasının olduğu oda aslında okuma odasıydı.Bebeği bu kadar erken beklemedikleri için özel olarak okuma rafları yaptırmışlar..Fotoğraflarda bu bu kitap dolu rafları görmiyorsunuz.Çünkü ön kısmına pembe storlar yaptırıp bebeğin odasının dekorasyonunu tamamlamışlar..Bayıldımmm!
Perdelere de yine benim ahşaptan kestiğim büyük boy kedileri, uygun bulduğum perde mandallarına monte edip,perdeyi de odaya uygun hale getirdik..Nasıl olmuş sizce? ;)))




Bu prizler için olan kedimizden de yapmasak olmazdı..Odanın kedi konseptine de çok uydu..


Ceren bana çok iyi geldi,içimi açtı ve çooook mutlu olarak çalıştım..Umarım kendisine ve ailesine de bir ömür boyu mutlulukla gelmiştir!

"HOŞGELDİN CEREN BEBEK! "

Umarım benim içim açıldığı kadar sizin de açılmıştır..
Tekrar görüşmek dileğiyle...

SEVGİLER!


13 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel olmuş,
    ellerinize sağlık,
    sevgiler,
    zeynep..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım.Hepsi çok şeker olmuş.
    Allah kendin için de böyle güzel odalar tasarlamayı nasip etsin İnşallah.

    YanıtlaSil
  3. Ne diyeceğimi bilemedim.Hepsi çok güzel olmuş,çok farklı olmuş.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK ŞIK OLMUŞLAR. EMEĞİNİZE SAĞLIK....

    YanıtlaSil
  5. harika olmuşlar yaa ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Hamarat arkadaşım hepsi çok güzel ler , harikalar daha ne diyeyim bilemedim. Emel ablanın dediği gibi Allah kendin için de hazırlamayı nasip etsin canım.

    Öpüyorum seni kocaman:))))))

    YanıtlaSil
  7. elinize saglık çok güzel olmuşlar. evim küçük kızımın bir odası yok ama dua ediyorum ALLAH isteyene büyük ev nasıp etsin:)))çok begendim ceren bebege saglıklı ömür dilerim...sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. waaaavvv süper olmuşlar Miraycım elleirne emeklerine sağlık. Ceren bebek te güzel günlerde kullansın :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. benim sana ufak bir ödülüm var:

    http://www.elmashekeri.blogspot.com/2012/05/ilk-odulum.html

    sevgiler,
    zeynep..

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok şeker görünüyor ellerine sağlık.
    Bebişin olunca neler çıkacak ortaya acaba? Korkuyorum:)
    Tüm detaylara bayıldım...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Miray o güzel ve marifetli ellerinle yaptığın kaftanlarımı aldım çok çok teşekkür ederim.
    Hepsi çok güzeller, hemen astım ellerine emeğine sağlık canım tekrar sağ ol, öpüyorum seni....

    YanıtlaSil
  12. Thank you for following my blog :) I'm visitng & following you too! This is gorgeous, all your handmade art is just stunning! hugs Dee

    YanıtlaSil
  13. ayy sayfanda içim açıldı..herşey çok güzel olmuş bebecik güle güle kullansın..sevgiler..

    YanıtlaSil